Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
Мар’їна О. - Контент-стратегія бібліотек у цифровому середовищі (2016)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2016, № 4)Ukrainian English

Мар’їна О.

Контент-стратегія бібліотек у цифровому середовищі

Анотація: У статті розкриваються зміст, особливості формування контент-стратегії бібліотеки у цифровому середовищі, яка ґрунтується на технологіях створення, транслювання та моделювання інформаційних активів.

Ключові слова: цифрове середовище бібліотеки, контент-стратегія, контент-менеджмент, контент-оптимізація, вебаналітика, соціальний медіа-маркетинг



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Мар’їна О. Контент-стратегія бібліотек у цифровому середовищі / О. Мар’їна // Бібліотечний вісник. - 2016. - № 4. - С. 8-12. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2016_4_4


Бібліографія:

  1. Грек-Тарасевич Н. Контент-менеджмент сайта : опыт Центральной научной библиотеки имени Якуба Коласа Национальной академии наук Беларуси / Н. Грек-Тарасевич // Бібліотечний вісник. – 2014. – № 1. – С. 8–11. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/bv_2014_1_4.
  2. Киссейн Э. Основы контентной стратегии / Э. Киссейн. – М. – 2012.
  3. Короткова Е. Н. Мультимедийные средства массовой коммуникации: контент и технологии // Известия РГПУ им. А. И. Герцена. – 2008. – № 70.
  4. Лесюк О. В. Менеджмент формування бібліотечно-інформаційного сегмента комунікаційного середовища митної справи України / О. В. Лесюк // Вісник ХДАК. – 2012. – Вип. 36. – С. 139–148. – Режим доступу : http://nbuv.gov.ua/UJRN/hak_2012_36_16.
  5. Мар’їна О. Аналітичні технології Yandex Metrika на бібліотечному порталі / А. Струнгар, О. Мар’їна // Вісн. Кн. палати. – 2014. – № 6. – С. 23–25.
  6. Музыкант В. Л. Вирусный маркетинг : новые коммуникативные смыслы / В. Л. Музыкант, О. В. Шлыкова // Ценности и смыслы. – 2015. – № 2 (36). – Режим доступа: http://cyberleninka.ru/article/n/virusnyy-marketing-novye-.
  7. Невоструев П. Ю., Каптюхин Р. В. Контент-стратегия интернет-маркетинга в контексте глобализации // Теория и практика общественного развития. – 2014. – № 3. – Режим доступа : http://cyberleninka.ru/article/n/kontentstrategiya-internet-marketinga-v-kontekste-globalizatsii.
  8. Социальные коммуникации (теория, методология, деятельность) : словарь-справочник / сост. В. А. Ильганаева. – Х. : КП "Гор. тип.", 2009. – 392 с.
  9. Стелзнер М. Контент-маркетинг. Новые методы привлечения клиентов в эпоху интернета. – М., 2012.
  10. Хасслер М. Веб-аналитика / М. Хасслер. – М. : Эксмо, 2010. – 432 с.
  11. Content strategy [Electronic Resource]. – Mode of access : http://en.wikipedia.org/wiki/Content_strategy.
  12. Internet World Stats, 2015 [Electronic Resource]. – Mode of access : http://www.internetworldstats.com/stats.htm.
  13. Miroshnichenko A. Man as media. The emancipation of authorship [Electronic Resource]. – Mode of access : // http://www.amazon.com/dp/B00HLT7H0E.
  14. The Digital Universe in 2020: Big Data, Bigger Digital Shadows, and Biggest Growth in the Far East [Electronic Resource]. – Mode of access : // h t t p : / / w w w . e m c . c o m / l e a d e r s h i p / d i g i t a l -universe/2012iview/big-data-2020.htm.
  15. The British Library’s Content Strategy – Meeting the Knowledge. Needs of the Nation [Electronic Resource]. – Mode of access : // http://www.bl.uk/aboutus/stratpolprog/contstrat/contentstrategy[1].pdf