Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
Сафонова Т. - Застосування соціально-інформаційних технологій управління в бібліотеках (2016)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2016, № 3)Ukrainian English

Сафонова Т.

Застосування соціально-інформаційних технологій управління в бібліотеках

Анотація: У статті обґрунтовується необхідність використання соціально-інформаційних технологій управління в бібліотечній сфері.Виокремлюються переваги упровадження в бібліотечну справу технологій сучасного менеджменту.

Ключові слова: управління організацією, соціально-інформаційні технології, бібліотечний менеджмент, бібліотечний маркетинг, реінжиніринг.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Сафонова Т. Застосування соціально-інформаційних технологій управління в бібліотеках / Т. Сафонова // Бібліотечний вісник. - 2016. - № 3. - С. 23-28. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2016_3_6


Бібліографія:

  1. Андреева Н. Е. Эволюция менеджмента как основа формирования концепции управления информационной деятельностью библиотек / Н. Е. Андреева // Библиотечное дело-2001: Российские библиотеки в мировом информационном и интеллектуальном пространстве : материалы Шестой междунар. науч. конф. – М., 2001. – С. 45–78.
  2. Башун О. Вплив маркетингу і фандрейзингу на трансформацію бібліотек / О. Башун. – Донецьк : Укр-центр, 1999. – 204 с.
  3. Ванеев А. Н. Методическое обеспечение библиотечной деятельности : учеб. пособие / А. Н. Ванеев. – М. : Профиздат, 2002. – 144 с.
  4. Давидова І. О. Бібліотечне виробництво в інформаційному суспільстві : моногр. / І. О. Давидова. – Х. : ХДАК, 2005. – 295 с.
  5. Давидова І. О. Функціональні трансформації бібліотек як умова їхньої інтеграції до інформаційної структури суспільства / І. О. Давидова // Вісн. Книжкової палати. – 2008. – № 12. – С. 14–16.
  6. Ільганаєва В. О. Бібліотечна освіта: нова парадигма розвитку / В. О. Ільганаєва. – К., 1996. – 256 с.
  7. Ільганаєва В. О. Еволюція технологічної та цільової бази інформаційного менеджменту / В. О. Ільганаєва // Вісн. Харк. держ. акад. культури : зб. наук. пр. – Х., 2000. – Вип. 2. – С. 77–83.
  8. Кармовский В. В. Типология библиотечного менеджмента / В. В. Кармовский // Библиотечное дело-2001: Российские библиотеки в мировом информационном и интеллектуальном пространстве : материалы Шестой междунар. науч. конф. – М., 2001. – Ч. 2. – С. 218–220.
  9. Карташов Н. С. Качество управления обусловлено технологией / Н. С. Карташов // Библиотека. – 1999. – № 5. – С. 44–46.
  10. Карташов Н. С. Правомерна ли замена понятий / Н. С. Карташов // Библиотека. – 1995. – № 12. – С. 12–15.
  11. Клюев В. К. Библиотечная микроэкономика (методология, менеджмент, маркетинг, дидактика ) / В. К. Клюев // Библиотековедение. – 2000. – № 1. – С. 28–35.
  12. Котлер Ф. Основы маркетинга / Ф. Котлер. – М. : Прогресс, 1990. – 736 с.
  13. Крючкова Е. М. Особенности управления библиотекой как технологической системой / Е. М. Крючкова // Научн. и техн. б-ки. – 2000. – № 8. – С. 4–9.
  14. Петрова Л. Г. Бібліотека в умовах соціально-економічних змін : моногр. / Л. Г. Петрова. – К., 2003. – 401 с.
  15. Редькина Н. С. Формирование эффективного технологического менеджмента в библиотеке / Н. С. Редькина // Библиотековедение. – 2008. – № 2. – С. 46–50.
  16. Слободяник М. Наукова бібліотека: еволюція структури і функцій / М. Слободяник. – К., 1995. – 268 с.
  17. Словарь-справочник менеджера / под ред. М. Г. Ланусты. – М. : Инфра-М., 1996. – 608 с.
  18. Сурмін Ю. П., Туленков М. В. Теорія соціальних технологій : навч. посіб. / Ю. П. Сурмін, М. В. Туленков. – К. : МАУП, 2004. – 608 с. : іл.
  19. Суслова И. М. Основы библиотечного менеджмента / И. М. Суслова. – М. : Либерея, 2000. – 232 с.
  20. Тейлор Ф. Принципы научного менеджмента / Ф. Тейлор. – М : Контроллинг, 1991. – 104 с.
  21. Терешин В. И. Об экономике библиотеки в рыночных понятиях / В. И. Терешин // Науч. и техн. б-ки. – 1998. – № 5. – С. 77–80.
  22. Форд Г. Сегодня и завтра / Г. Форд. – М. : Финансы и статистика, 1992. – 239 с.
  23. Хаммер М. Реинжиниринг корпорации: манифест революции в бизнесе / М. Хаммер, Д. Чампи. – СПб., 1997. – 712 с.
  24. Чачко А. С. Маркетинговый поход как каталогизатор трансформации современной библиотеки / А. С. Чачко // Научн. и техн. б-ки. – 2000. – № 9. – С. 55–60.
  25. Эмерсон Г. Двенадцать принципов производительности / Г. Эмерсон. – М. : Бизнес-Информ, 1997. – 197 с.