Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
Кулицький С. - Подолання прагматичного шуму при підготовці аналітичних продуктів з економічної тематики (2015)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2015, № 1)Ukrainian English

Кулицький С.

Подолання прагматичного шуму при підготовці аналітичних продуктів з економічної тематики

Анотація: У статті прагматичний інформаційний шум розглядається як побічний атрибут інформаційно-аналітичної роботи. На основі емпіричних досліджень проаналізовано закономірності формування прагматичного інформаційного шуму в процесі колективної інформаційно-аналітичної роботи. Запропоновано механізми подолання прагматичного інформаційного шуму при підготовці аналітичних продуктів з економічної тематики.

Ключові слова: аналітичний продукт, інформаційно-аналітична діяльність (робота), інформація, прагматичний інформаційний шум, комунікація, метод "ключових слів".



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Кулицький С. Подолання прагматичного шуму при підготовці аналітичних продуктів з економічної тематики / С. Кулицький // Бібліотечний вісник. - 2015. - № 1. - С. 57-63. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2015_1_12


Бібліографія:

  1. Гитман Л., Джонк М. Основы инвестирования / Л. Гитман, М. Джонк – М. : Дело, 1997. – 1008 с.
  2. Кузнецов И. Н. Учебник по информационно-аналитической работе / И. Н. Кузнецов. – М. : ООО Изд-во Яуза, 2001. – 320 с.
  3. Кобринский Н. Е., Майминас Е. З., Смирнов А. Д. Экономическая кибернетика / Н. Е. Кобринский, Е. З. Майминас, А. Д. Смирнов. – М. : Экономика, 1982. – 408 с.
  4. Краковецький О. Ю. Інформаційна технологія оптимізації пошуку документів у веб-системах: автореф. дис. … канд. техн. наук: 05.13.06 / О. Ю. Краковецький. – Вінниця, 2011. – 18 с.
  5. Жирякова І. А. Об’єктно-орієнтовані моделі і інструментальні засоби дослідження феномена сфокусованої уваги: автореф. дис. … канд. техн. наук : 05.13.23 / І. А. Жирякова; Одеськ. нац. політех. ун-т. – Одеса, 2009. – 22 с.
  6. Городенко Л. М. Засоби масової комунікації у контексті громадської думки : формування, функціонування, жанрові прийоми: автореф. дис. … канд. філолог. наук: 10.01.08 / Л. М. Городенко; Ін-т журналістики Київ. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. – К., 2003. – 12 с.
  7. Доронин А. И. Бизнес-разведка / А. И. Доронин. – М. : Издательство "Ось-89", 2003. – 384 с.
  8. Нежданов И. Ю. Аналитическая разведка для бизнеса / И. Ю. Нежданов. – М. : Издательство "Ось-89", 2008. – 336 с.
  9. Горовий В. Соціальні інформаційні комунікації і розвиток бібліотечної діяльності / В. Горовий // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / НАН України. Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського. Асоц. б-к України. – К., 2009. – Вип. 23 – С. 7–25.
  10. Чуприна Л. Проблема інформаційних шумів при використанні оперативної інтернет-інформації для підготовки інформаційно-аналітичних матеріалів / Л. Чуприна // Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського / НАН України; Нац. б-ка України ім. В. І. Вернадського; Асоц. б-к України. – К., 2009. – Вип. 23. – С. 269–279.
  11. Плэтт В. Стратегическая разведка. Основные принципы / В. Плэтт. – М. : Издательский Дом "Форум", 1997. – 376 с.
  12. Хант Ч., Зартарьян В. Разведка на службе вашего предприятия / Ч. Хант, В. Зартарьян. – К. : Укрзакордонвизасервис, 1992. – 160 с.