Мар’їна О., Струнгар А.
Інструментальні методи моделювання поведінки користувачів та критерії ранжування науково-інформаційних порталів у веб-просторіАнотація: Спираючись на критерії "поведінки" користувача, автори розглядають основні засади SEO-оптимізації з ранжування веб-ресурсів у пошукових системах. Охарактеризовано інструментальні методи моделювання поведінки користувачів. Пропонуються рекомендації щодо внутрішньої оптимізації науково-інформаційних порталів для підвищення рейтингів позицій у веб-середовищі. Ключові слова: аналітичні системи, асесор, веб-ресурс, веб-сайт, моделювання поведінки користувачів, оптимізація, інформаційно-пошукова система, ранжування науково-інформаційних порталів, Google, SEO, Yandex, User Experience, Usability Engineering.
Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Мар’їна О. Інструментальні методи моделювання поведінки користувачів та критерії ранжування науково-інформаційних порталів у веб-просторі / О. Мар’їна, А. Струнгар // Бібліотечний вісник. - 2014. - № 4. - С. 22-26. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2014_4_6
Бібліографія: - Agosti M. Understanding user requirements and preferences for a digital library Web portal / M. Agosti // International Journal on Digital Libraries. – 2010. – Vol. 11. – N 4. – P. 225–238.
- Brantley S., Armstrong A., Lewis K. M. Usability testing of a customizable library web portal / S. Brantley, A. Armstrong, K. M. Lewis // College & Research Libraries. – 2006. – Vol. 67. – N 2. – P. 146–163.
- Fagan J. C. The Suitability of Web Analytics Key Performance Indicators in the Academic Library Environment / J. C. Fagan // The Journal of Academic Librarianship. – 2014. – Vol. 40. – N 1. – P. 25–34.
- Liu S. Engaging users : the future of academic library web sites / S. Liu // College & Research Libraries. – 2008. – Vol. 69. – N 1. – P. 6–27.
- Schön E. M., Hellmers J., Thomaschewski J. Usability Evaluation Methods for Special Interest Internet Information Services / E. M. Schön, J. Hellmers, J. Thomaschewski // International Journal of Interactive Multimedia and Artificial Intelligence. – 2014. – Vol. 2. – N 6. – P. 26–32.
- Hellmers J. Usability Evaluation Methods for a Scientific Internet Information Portal / J. Hellmers // Journal of Universal Computer Science. – 2012. – Vol. 18. – N 10. – P. 1308–1322.
- Ашманов И., Иванов А. Оптимизация и продвижение сайтов в поисковых системах / И. Ашманов, А. Иванов. – К. : Питер, 2008. – 400 с.
- Ашманов И., Иванов А. Продвижение сайта в поисковых системах / И. Ашманов, А. Иванов. – М. : Вильямс, 2007. – 304 с.
- Байков В. Д. Интернет. Поиск информации. Продвижение сайтов / В. Д. Байков. – СПб : БХВ-Петербург, 2000. – 288 с.
- Гусев В. С. Аналитика веб-сайтов : web-аналитика. Использование аналитических инструментов для продвижения в Интернет / В. С. Гусев. – СПб : Диалектика, 2007. – 176 с.
- Наумова В. В., Платонов К. А. Сервис вебометрического анализа структур научных сайтов / В. В. Наумова, К. А. Платонов // Вестник ОНЗ РАН. – 2013. – № 1.
- Нильсен Я. Дизайн Web-страниц. Анализ удобства и простоты использования. 50 узлов. – М. : Вильямс, 2002. – 326 с.
- Севостьянов И. Поисковая оптимизация. Практическое руководство по продвижению сайта в Интернете / И. Севостьянов; 2-е изд. – СПб : Питер, 2012. – 272 с.
- Ханчук А. И., Наумова В. В. Информационное пространство Дальневосточного отделения РАН / А. И. Ханчук, В. В. Наумова // Вестник Дальневосточного отделения РАН. – 2009. – № 4. – С. 122–130.
- Шалак В. Современный контент-анализ. Приложение в области: политологии, психологии, культурологии, экономики, рекламы. – М. : Омега-Л, 2009. – С. 118–135.
- Яковлев А. А. Раскрутка и продвижение сайтов: основы, секреты, трюки. – СПб : БХВ-Петербург, 2007. – 336 с.
|