Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
Бабічева О. - Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу (2013)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2013, № 3)Ukrainian English

Бабічева О.

Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу

Рубрика: Центральна наукова бібліотека Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна: минуле – сучасне – майбутнє

Анотація: У статті показано, як застосування інформаційних технологій, а саме, автоматизованої реєстрації читачів, електронного каталога, електронного замовлення літератури, комунікаційної служби «Бібліотечний форум» дає змогу бібліотеці університету на високому рівні забезпечувати навчальний та науково-дослідний процеси, постійно розширювати аудиторію користувачів.

Ключові слова: бібліотека, автоматизація бібліотечних процесів, електронні ресурси, інформаційні технології, електронне замовлення літератури, дистанційне обслуговування читачів.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Бабічева О. Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладу / О. Бабічева // Бібліотечний вісник. - 2013. - № 3. - С. 13-15. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2013_3_5


Бібліографія:

  1. Бабичева Е. Современные технологии – современное обслуживание // Бібліотечний форум України. – 2005. – №1. – С. 32–33.
  2. Бабічева О. Використання нових технологій у бібліотечно-інформаційній практиці : з досвіду роботи Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна // Вісник Львів. ун-ту. – Серія : Книгозн. бібліот. інф. технол. – 2009. – Вип. 4. – С. 183–187.
  3. Digitālā bibliotēka [Електронний ресурс] // Latvijas Nacionālajā bibliotēkā. – Режим доступу : http://www.lnb.lv/lv/digitala-biblioteka. – Загол. з екрана.