АРХІВ (Всі випуски) / Зміст випуска (2013, № 3)
Бабічева О. Сучасне обслуговування користувачів у бібліотеці вищого навчального закладуРубрика: Центральна наукова бібліотека Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна: минуле – сучасне – майбутнє Анотація: У статті показано, як застосування інформаційних технологій, а саме, автоматизованої реєстрації читачів, електронного каталога, електронного замовлення літератури, комунікаційної служби «Бібліотечний форум» дає змогу бібліотеці університету на високому рівні забезпечувати навчальний та науково-дослідний процеси, постійно розширювати аудиторію користувачів. Ключові слова: бібліотека, автоматизація бібліотечних процесів, електронні ресурси, інформаційні технології, електронне замовлення літератури, дистанційне обслуговування читачів. Цитованість авторів публікації: Бібліографічний опис для цитування: Бібліографія:
|