Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
Головаха С. - Наукова бібліотека в соціальних мережах (2013)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2013, № 1)Ukrainian English

Головаха С.

Наукова бібліотека в соціальних мережах

Анотація: У публікації обґрунтовується необхідність та виокремлюються механiзми використання новітніх технологій у створенні іміджу сучаcної наукової бібліотеки. Наводяться відповідні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядаються шляхи подальшого удасконалення брендінгу.

Ключові слова: соціальні мережі, антропоморфізм, бренд, контент-маркетинг, медіабартер, PR, SMM.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Головаха С. Наукова бібліотека в соціальних мережах / С. Головаха // Бібліотечний вісник. - 2013. - № 1. - С. 29-32. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2013_1_5


Бібліографія:

  1. Бондаренко Т. О. Популяризація науки у вітчизняному медіа-просторі [Електронний ресурс] / Т. Бондаренко. – Режим доступу: http://www.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Dtr_sk/2012_1/files/SC112_06.pdf
  2. Ваганов А. Нужна ли наука для популяризации науки? [Электронный ресурс] / А. Ваганов // Наука и жизнь. – 2007. – № 7. – Режим доступа: http://www.nkj.ru/archive/articles/11016
  3. Гениева Е. Ю. Библиотека как центр межкультурной коммуникации [Электронный ресурс] / Е. Гениева. – Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/biblioteka-kaktsentr-mezhkulturnoi-kommunikatsii
  4. Ермаков А., Скорнякова Р. Вторая жизнь библиотек [Электронный ресурс] / А. Ермаков, Р. Скорнякова. – Режим доступа: http://www.osp.ru/os/2011/02/13007694/
  5. Кириллова А. В. Маркетинговые коммуникации для библиотеки: информационная культура и разрушение стереотипов [Электронный ресурс] / А. Кириллова. – Режим доступа: http://elib.bsu.by/handle/123456789/23373
  6. Кульман А. Н. Необрендинг: от эмоций – к чувствам! [Электронный ресурс] / А. Н. Кульман // Маркетинг в России и за рубежом. – 2010. – № 5. – С. 88–97. – Режим доступа: http://alexkulman.livejournal.com/762.html
  7. Орлов В. В. PR-технологии в управлении имиджем библиотеки [Электронный ресурс] / В. Орлов. – Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/pr-tekhnologiiv-upravlenii-imidzhem-biblioteki ? _ o p e n -stat=cmVmZXJ1bi5jb207bm9kZTthZDE7#ixzz2Ih9LfOv2
  8. Степанов В. К. Библиотека и цифровые коммуникации: угроза существованию или новые возможности? [Электронный ресурс] / В. Степанов. – Режим доступа: http://www.vadimstepanov.ru/f_texts/minsk_01.htm