Бібліотечний вісник | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
1.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Лазоренко, Юлія.
Розвиток корпоративної взаємодії сільськогосподарських бібліотек територіальних об’єднань в Україні [Текст] / Юлія. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2011. - № 4. - С.32-37
Шифр журнала: Ж14595/2011/4

Кл.слова (ненормированные):
корпоративна взаємодія сільськогосподарських бібліотек; обласні територіальні об’єднання (ТО); головні бібліотеки; Міжвідомча науково-методична бібліотечна рада.. the corporative communications of agricultural libraries, the regional territorial consolidations (TC); central libraries; Interdepartmental methodological library’s council.
Аннотация: У статті розкрито роль корпоративної взаємодії бібліотечно-інформаційної мережі вітчизняних сільськогосподарських бібліотек у сучасних умовах розвитку аграрної освіти, науки, виробництва на прикладі створених в Україні обласних територіальних об’єднань (ТО); висвітлена діяльність головних бібліотек ТО як координаційних та організаційно-методичних центрів; виокремлені завдання міжвідомчих науково-методичних бібліотечних рад щодо піднесення ефективності міжбібліотечної взаємодії сільськогосподарських бібліотек ТО; визначено позитивні зміни в роботі цього колегіального органу та шляхи вирішення існуючих проблем.^UDisclosed the role and meaning of development of the corporative communications the library- information network of the nationality agricultural libraries (AL) to modern conditions of developing agrarian education, science, production on the basis created of the regional territorial consolidations (TC) at Ukraine; covered of the aim and content. Examined activity of the central libraries TC’s the centers of coordination and organization-methodical the whole of directions of activity; the functions of Interdepartmental methodological library’s councils for collective consideration of the main questions of consolidation activity and effective progress of interlibrary communication of TC agricultural libraries in Ukraine; identified improvements, ways for solving of existing problems.
Файл:  bv_2011_4_5.pdf - 0 2.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Лазоренко, Ю.
Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2013. - № 4. - С.17-24
Шифр журнала: Ж14595/2013/4

Кл.слова (ненормированные):
наукові сільськогосподарські бібліотеки, бібліотечний маркетинг, бібліотечно-інформаційні послуги, культурно-просвітницька діяльність, імідж бібліотеки, реклама бібліотечної діяльності.. scientific agricultural libraries, library marketing, library and information services, cultural and educational activity, image of library, advertisement, forms and methods of library activity.
Аннотация: У статті розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів ІІІ–ІV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.^UThe article is about the experience of using national academic libraries of agricultural universities of the third – the fourth level of accreditation the elements of marketing in library and in formation, bibliographical in formation, cultural and educational activities.
Файл:  bv_2013_4_5.pdf - 0 3.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Лазоренко, Ю.
Рекламна діяльність наукових бібліотек вітчизняних аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2014. - № 2. - С.24-29
Шифр журнала: Ж14595/2014/2

Кл.слова (ненормированные):
наукові сільськогосподарські бібліотеки, рекламна діяльність, бібліотечна реклама, імідж бібліотеки, інтелектуальні продукти і послуги.. agricultural scientific libraries, library marketing, advertising, library image, intellectual products and promotion.
Аннотация: У статті розкривається досвід рекламної діяльності – найбільш ефективного маркетингового засобу просування інтелектуальної продукції, бібліотечно-інформаційних послуг наукових бібліотек аграрних вищих навчальних закладів України.^UThe article shows development of advertising activity – efficiency of marketing method of intellectual products and library and information promotion in the national scientific libraries of agricultural scientific institutions.
Файл:  bv_2014_2_7.pdf - 0