Бібліотечний вісник | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
1.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Войцеховська, Мая.
Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек [Текст] / Мая. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С.21-27
Шифр журнала: Ж14595/2012/1

Кл.слова (ненормированные):
промоція послуг, бібліотечний маркетинг, buzz-маркетинг.. promotion services, library marketing, word of mouth marketing.
Аннотация: У статті йдеться про поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг. Автор, спираючись на результати досліджень, виокремлює основні чинники, які посилюють дію нового методу популяризації бібліотечної діяльності.^UThe paper presents basic mechanisms of word of mouth marketing. It describes the importance of this tool on the book market, and illustrates the possibilities offered by libraries. It discusses briefly the primary role of the sender’s message, the types of messages, channels, customers, and the influence of information on the word of mouth marketing. The paper includes also the results of the studies made for selected Polish libraries.
Файл:  bv_2012_1_3.pdf - 0