Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
Струнгар В. - Бібліотека і соціальні медіа: термінологічно-понятійний аспект (2014)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2014, № 6)Ukrainian English

Струнгар В.

Бібліотека і соціальні медіа: термінологічно-понятійний аспект

Рубрика: Місце і роль бібліотек у формуванні національного інформаційного простору

Анотація: У статті досліджується термінологічно-понятійний апарат бібліотечного складника в системі суспільного використання соціальних медіа. Аналізується інформаційно-бібліотечне середовище, що утворилося у процесі застосування нових соціальних медіа. Розкривається зміст таких понять, як медіа, нові медіа, соціальні медіа, бібліотека 2.0, технології веб 2.0.

Ключові слова: медіа, мас-медіа, нові медіа, четвертинні медіа, електронні медіа, бібліотечні соціальні медіа, технології веб 2.0, інтерактивність.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Струнгар В. Бібліотека і соціальні медіа: термінологічно-понятійний аспект / В. Струнгар // Бібліотечний вісник. - 2014. - № 6. - С. 23-27. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2014_6_7


Бібліографія:

  1. Burkart R. Kommunikationswissenschaft / R. Burkart. – Stuttgart: UTB, 2002. – 608 s.
  2. Casey M. E. LibraryCrunch [Electronic resource]. – Mode of access : http://www.librarycrunch.com/. – Title from the screen.
  3. Casey M. E., Savastinuk L. Library 2.0: Service for the next-generation library / М. E. Casey // Library Journal. – 2006. – № 131. – P. 40–42.
  4. Feldman T. An introduction to digital media / T. Feldman. – London : Routeledge, 1997. – 192 p.
  5. Gentle A. Conversation and Community: The Social Web for Documentation / A. Gentle. – California : XML Press, 2009. – 242 p.
  6. Gillin P. The New Influencers: A Marketer’s Guide to the New Social Media / P. Gillin. – California : Linden Publishing, 2007. – 236 p.
  7. Habib M. C. Toward Academic Library 2.0: Development and Application of a Library 2.0 Methodology [Electronic resource]. – Mode of access : http://etd.ils.unc.edu/dspace/bitstream/1901/356/1/michaelhabib.pdf. – Title from the screen.
  8. Kaplan A. M., Haenlein M. Users of the world, unite! The challenges and opportunities of Social Media / A. M. Kaplan, М. Haenlein // Business Horizons. – 2010. – № 53. – Р. 59–68.
  9. Kubicek H. Bürgerinformation durch neue Medien?: Analysen und Fallstudien zur Etablierung Elektronischer Informationssysteme im Alltag / H. Kubicek. – Opladen : Verlag für Sozialwissenschaften, 1997. – 279 s.
  10. Maletzke G. Psychologie der Massenkommunikation / G. Maletzke. – Hamburg : Hans Bredow-Institut, 1963. – 311 s.
  11. Maness J. M. Library 2.0 Theory: Web 2.0 and Its Implications for Libraries [Electronic resource]. – Mode of access : http://www. webology.ir/2006/v3n2/a25.html. – Title from the screen.
  12. Miller P. Web 2.0 : Building the New Library [Electronic resource]. – Mode of access : http://www.ariadne.ac.uk/issue45/miller. – Title from the screen.
  13. Pross H. Medienforschung / H. Pross. – Darmstadt : Habel, 1972. – 128 s.
  14. Ronneberger F. Kommunikationspolitik / F. Ronneberger. – Mainz : Verlag v. Hase & Koehler, 1978. – 303 s.
  15. Почепцов Г. Від Facebook’y і гламуру до Wikileaks: медіакомунікації / Г. Почепцов. – K. : Спадщина, 2012. – 464 с.