Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
Войцеховська Мая. - Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек (2012)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2012, № 1)Ukrainian English

Войцеховська Мая.

Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек

Анотація: У статті йдеться про поширення механізмів buzz-маркетингу на книжковому ринку та у сфері надання бібліотечних послуг. Автор, спираючись на результати досліджень, виокремлює основні чинники, які посилюють дію нового методу популяризації бібліотечної діяльності.

Ключові слова: промоція послуг, бібліотечний маркетинг, buzz-маркетинг.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Войцеховська Мая. Buzz-маркетинг як інструмент популяризації сучасних бібліотечних послуг: досвід польських бібліотек / Мая. Войцеховська // Бібліотечний вісник. - 2012. - № 1. - С. 21-27. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2012_1_3


Бібліографія:

  1. Alire Camila A. Word of mouth marketing: abandoning the academic library ivory tower // New Library World. – 2007. – Vol. 108, N 11/12. – P. 545–551.
  2. Aniszewska Anna, Kant Katarzyna. Metody komunikacji elektronicznej między czytelnikiem a bibliotekarzem // Elektroniczny wizerunek biblioteki / pod red. Mai Wojciechowskiej. – Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej, 2008. – S. 51–61.
  3. Balter David, Butman John. Poczta pantoflowa: sztuka marketingu szeptanego. Gliwice: Helion, 2007.
  4. Derfert-Wolf Lidia. Blogi narzędziem marketingu w bibliotece // Elektroniczny wizerunek biblioteki / pod red. Mai Wojciechowskiej. Gdańsk: Wydawnictwo Ateneum – Szkoły Wyższej, 2008. – S. 105–119.
  5. Frołow Kuba. Jak wypromowano bestseller. – Warszawa: Biblioteka Analiz, 2007.
  6. Huges Mark. Marketing szeptany. – Warszawa: Wydawnictwo MT Biznes, 2008.
  7. Kienzler Iwona. Leksykon marketingu. – Warszawa: Wydawnictwo C. H. Beck, 2008.
  8. Rosen Emanuel. Fama: anatomia marketingu szeptanego. – Poznań: Media Rodzina, 2003.
  9. Word-of-Mouth Marketing. In MHLS Bulletin. – Vol. 06–32. [Dokument elektroniczny]. Tryb dostępu: http://www.docstoc.com/docs/21636386/Word-of-Mouth-Marketing. Stan z dnia 26.02.2010.