Лазоренко Ю. - Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів (2013)
АРХІВ (Всі випуски) / Зміст випуска (2013, № 4)
Лазоренко Ю.
Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишівАнотація: У статті розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів ІІІ–ІV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності. Ключові слова: наукові сільськогосподарські бібліотеки, бібліотечний маркетинг, бібліотечно-інформаційні послуги, культурно-просвітницька діяльність, імідж бібліотеки, реклама бібліотечної діяльності.
Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Лазоренко Ю. Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2013. - № 4. - С. 17-24. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2013_4_5
Бібліографія: - Божко Н. Використання елементів маркетингу в університетській бібліотеці / Наталія Божко, Віра Пихтіна // Бібліотечний форум України. – 2006. – № 1. – С. 34.
- Борисова О. О. Библиотечно-библиографическая реклама / О. О. Борисова // Библиография. – 2003. – № 3. – С. 103.
- Добко Т. Платні послуги у бібліотеках України: правові засади і практика / Тетяна Добко // Бібліотечна планета. – 2012. – № 4. – С. 18–22.
- Звіт про роботу наукової бібліотеки Південного філіалу Національного університету біоресурсів і природокористування України «Кримський агротехнологічний університет» за 2012 рік. – Сімферополь, 2012. – С. 42.
- Науково-аналітичний огляд звітів бібліотек аграрних ВНЗ ІІІ–ІV рівнів акредитації за 2011 рік. Інфомаційно-бібліотечне обслуговування. // Бюлетень Державної наукової сільськогосподарської бібліотеки НААН. – К., 2013. – Вип. 1. – С. 19; 27–34, 36–39, 42, 46–47.
- Новые условия хозяйствования и маркетинг в деятельности библиотек / сост. И. П. Федянин. – К. : ИПК РК, 1991. – 216 с.
|