Бібліотечний вісник | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
1.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Лазоренко, Ю.
Маркетинговий складник діяльності наукових бібліотек аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2013. - № 4. - С.17-24
Шифр журнала: Ж14595/2013/4

Кл.слова (ненормированные):
наукові сільськогосподарські бібліотеки, бібліотечний маркетинг, бібліотечно-інформаційні послуги, культурно-просвітницька діяльність, імідж бібліотеки, реклама бібліотечної діяльності.. scientific agricultural libraries, library marketing, library and information services, cultural and educational activity, image of library, advertisement, forms and methods of library activity.
Аннотация: У статті розкривається досвід використання вітчизняними науковими бібліотеками аграрних вишів ІІІ–ІV рівнів акредитації маркетингових підходів у бібліотечно-інформаційній, інформаційно-бібліографічній, культурно-просвітницькій діяльності.^UThe article is about the experience of using national academic libraries of agricultural universities of the third – the fourth level of accreditation the elements of marketing in library and in formation, bibliographical in formation, cultural and educational activities.
Файл:  bv_2013_4_5.pdf - 0 2.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Лазоренко, Ю.
Рекламна діяльність наукових бібліотек вітчизняних аграрних вишів [Текст] / Ю. Лазоренко // Бібліотечний вісник. - 2014. - № 2. - С.24-29
Шифр журнала: Ж14595/2014/2

Кл.слова (ненормированные):
наукові сільськогосподарські бібліотеки, рекламна діяльність, бібліотечна реклама, імідж бібліотеки, інтелектуальні продукти і послуги.. agricultural scientific libraries, library marketing, advertising, library image, intellectual products and promotion.
Аннотация: У статті розкривається досвід рекламної діяльності – найбільш ефективного маркетингового засобу просування інтелектуальної продукції, бібліотечно-інформаційних послуг наукових бібліотек аграрних вищих навчальних закладів України.^UThe article shows development of advertising activity – efficiency of marketing method of intellectual products and library and information promotion in the national scientific libraries of agricultural scientific institutions.
Файл:  bv_2014_2_7.pdf - 0