Бібліотечний вісник | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
1.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Головаха, С.
Наукова бібліотека в соціальних мережах [Текст] / С. Головаха // Бібліотечний вісник. - 2013. - № 1. - С.29-32
Шифр журнала: Ж14595/2013/1

Кл.слова (ненормированные):
соціальні мережі, антропоморфізм, бренд, контент-маркетинг, медіабартер, PR, SMM.. anthropomorphism, brand, content marketing, social networking, media barter, PR, SMM.
Аннотация: У публікації обґрунтовується необхідність та виокремлюються механiзми використання новітніх технологій у створенні іміджу сучаcної наукової бібліотеки. Наводяться відповідні приклади, аналізується вже набутий досвід, розглядаються шляхи подальшого удасконалення брендінгу.^UIn a publication reviewed scientific methods representing libraries in social networks. An appropriate practical examples and recommendations. The activity and draw conclusions on the use of advanced technology in creating the image of a modern library.
Файл:  bv_2013_1_5.pdf - 0