АРХІВ (Всі випуски) / Зміст випуска (2022, № 3)
Самохіна Ж. Інструменти і технології маркетингу в системі управління знаннямиРубрика: Бібліотеки у цифровому середовищі Анотація: Мета статті – визначення цілей і основних завдань маркетингу знань, який відображає специфіку застосування маркетингових інструментів і технологій щодо знань як інтелектуального продукту в інформаційній галузі, а також особливостей його застосування в бібліотеці (на прикладі Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського). Методи дослідження. Дослідження ґрунтується на системному та структурному підходах, на методах порівняльного та логічного аналізу. Наукова новизна полягає в окресленні ролі і кола основних завдань маркетингу знань стосовно специфіки бібліотечної діяльності; у визначенні інструментів і методів, які доцільно використовувати в маркетингу знань, щоб урахувати специфіку бібліотечної сфери; у представленні особливостей застосування традиційних і специфічних інструментів і методів маркетингу для менеджменту знань у бібліотеці; у висвітленні комунікаційної функції рекламної діяльності системи управління знаннями в бібліотеці; викладенні технологій маркетингу знань у віртуальному середовищі, представленні специфіки їх застосування на інформаційному ринку бібліотечних послуг; в окресленні етапів упровадження маркетингу знань стосовно специфіки бібліотечної діяльності на прикладі створення інноваційних послуг в Національній бібліотеці України імені В. І. Вернадського. Висновки. Просування бібліотечних послуг у сучасних умовах опирається на маркетингові складники, покликані стимулювати інтерес читачів до бібліотек як до інформаційних центрів. Отже, в рамках сучасної стратегії розвитку особливого значення набувають зусилля бібліотек із використання інструментів та технологій маркетингу знань, зокрема, реклами як основного засобу маркетингового інструментарію впровадження бібліотечних послуг, ефективне використання яких дозволяє вирішувати багато стратегічних і тактичних завдань бібліотеки на ринку інформаційних послуг і у віртуальному середовищі. Ключові слова: управління знаннями, маркетинг знань, рекламна діяльність, первинна інформація, вторинна інформація, віртуальне середовище. Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Бібліографія:
|