АРХІВ (Всі випуски) / Зміст випуска (2022, № 2)
Ржеуський А., Кунанець Н. Бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів в умовах карантину на прикладі бібліотек педагогічних закладів вищої освітиРубрика: Бібліотеки у цифровому середовищі Анотація: Мета статті полягає у проведенні порівняльного аналізу дистанційних послуг, що надаються бібліотеками педагогічних університетів під час карантину. Шляхом порівняльного аналізу (бенчмаркінгу) визначити лідера серед бібліотек із надання дистанційних послуг. Методи дослідження. Досягненню поставленої мети сприяло використання загальнонаукових методів дослідження: аналізу, синтезу, узагальнення, порівняльного аналізу, бенчмаркінгу. Новизна. Здійснено порівняльний аналіз дистанційних послуг бібліотек педагогічних університетів України. Книгозбірні були розподілені за групами для більш зручного та детального порівняльного аналізу. В рамках груп визначено бібліотек-лідерів з надання дистанційних послуг під час карантину. Визначено, що лідером із надання дистанційних послуг під час карантину є бібліотека університету Григорія Сковороди в Переяславі. У висновках відзначено тенденцію до зростання кількості і різноманітності онлайн послуг, які нині надаються бібліотеками педагогічних вишів, наголошується на необхідності подальшого удосконалення їхньої роботи з використанням бенчмаркінгу. Дослідження засвідчило зростання кількості і якості дистанційних послуг бібліотек педагогічних університетів України під час карантину, зумовленого коронавірусною хворобою COVID-19. Ключові слова: бібліотеки педагогічних закладів вищої освіти, віддалена робота в умовах пандемії, дистанційні послуги, бенчмаркінг. Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Бібліографія:
|