Давидова А., Штан Г.
Формування навичок та вмінь з інформаційної грамотності у користувачів Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В. Н. КаразінаАнотація: У статті розкриваються причини та головні особливості проведення занять з інформаційної та бібліотечно-бібліографічної грамотності в ЦНБ ХНУ імені В. Н. Каразіна. Зазначається, що проблемою, яку необхідно вирішити, є незадовільний рівень навичок як студентів, так і аспірантів та деяких викладачів у галузі користування бібліотечними ресурсами, науково-довідковим апаратом та спеціалізованими базами даних. Саме цієї мети намагаються досягти фахівці бібліотеки, проводячи заняття у взаємодії з факультетами університету. Ключові слова: ЦНБ ХНУ імені В. Н. Каразіна, інформаційна грамотність, бібліотечні заняття з інформаційної грамотності, бази даних цитувань, повнотекстові бази даних, академічна доброчесність.
Цитованість авторів публікації:
Бібліографічний опис для цитування: Давидова А. Формування навичок та вмінь з інформаційної грамотності у користувачів Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна / А. Давидова, Г. Штан // Бібліотечний вісник. - 2020. - № 3. - С. 33-38. doi: https://doi.org/10.15407/bv2020.03.033
Бібліографія: - Донець В. Використання електронних баз даних у сучасній бібліотеці вищого навчального закладу. Бібліотечний вісник. 2013. №. 3 (215). C. 36–38.
- Основи формування культури академічної доброчесності в бібліотеці : інформаційний огляд / автори-укладачі: Н. В. Якуніна, А. А. Чинюк, Я. В. Руденко ; редколегія: В. С. Пашкова, О. В. Воскобойнікова-Гузєва, Я. Є. Сошинська, О. О. Сербін ; Наукова бібліотека ім. М. Максимовича Київського національного університету імені Тараса Шевченка ; Українська бібліотечна асоціація. Київ : УБА, 2016. 41 с.
- Положення про науково-бібліографічний відділ Центральної наукової бібліотеки Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна : затв. Радою з наукової та методичної роботи, протокол № 2 від 19.03.2019 / Науково-бібліографічний відділ ЦНБ ХНУ імені В. Н. Каразіна.
- Штан Г. В. Бібліотечне кураторство як складова науково-практичних зв'язків між бібліотекою та вченим: сучасний стан. University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings. 2019. Vol. 4. P. 100–109. doi: https://doi.org/10.15802/unilib/2019_187407
- Braddlee D., VanScoy A. Bridging the Chasm: Faculty Support Roles for Academic Librarians in the Adoption of Open Educational Resources. College and Research Libraries. 2019. Vol. 80, issue 4. P. 426–449. doi: https://doi.org/10.5860/crl.80.4.426
- Campbell M. Collaborations between Librarians and Faculty in a Digital Age. Education Digest: Essential Readings Condensed for Quick Review. 2010. Vol. 75. P. 30–33.
- Citation Styles: APA, MLA, Chicago, Turabian, IEEE. Course and Subject Guides, University Library System, University of Pittsburg.
- Dickson V. Collaboration plus! The development of an information literacy and communication program. The Australian Library Journal. 2004. May. P. 153–160. doi: https://doi.org/10.1080/00049670.2004.10721621
- Dobozy E., Gross J. Pushing Library Information to First-Year Students: An Exploratory Study of Faculty/Library Collaboration. Australian Academic and Research Libraries. 2010. Vol. 41, issue 2. P. 90–99. doi: https://doi.org/10.1080/00048623.2010.10721447
- McNee D., Radmer E. Librarians and Learning: the Impact of Collaboration. English Leadership Quarterly. 2017. Vol. 40. P. 6–9.
- SAIUP. Проект сприяння академічній доброчесності в Україні.
- Scripps-Hoekstra L., Hamilton E. R. Back to the Future: Prospects for Education Faculty and Librarian Collaboration Thirty Years Later. Education Libraries. 2016. Vol. 39, issue 1. [18] p. doi: https://doi.org/10.26443/el.v39i1.10
- Wishkoski R., Lundstrom K., Davis E. Librarians in the Lead: A Case for Interdisciplinary Faculty Collaboration on Assignment Design. Communications in Information Literacy. 2018. Vol. 12, issue 2. C. 166–192. doi: https://doi.org/10.15760/comminfolit. 2018.12.2.7
- Yap J. M., Kozhayeva A. Is our collectiion enough or underutilized? A citation analysis of master's theses in the field of education. University Library at a New Stage of Social Communications Development. Conference Proceedings. 2019. Vol. 4. P. 122–129. doi: https://doi.org/doi.org/10.15802/unilib/2019_186961
- Yu T., Chen C. C., Khoo C., Butdisuwan S., Ma L., Sacchanand C., Tuamsuk K. Faculty-librarian collaborative culture in the universities of Hong Kong, Singapore, Taiwan, and Thailand: A comparative study. Malaysian Journal of Library and Information Science. 2019. Vol. 24, issue 1. P. 97–121. doi: https://doi.org/10.22452/mjlis.vol24no1.6
|