Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
Колесникова Т. - Читацька активність студентів технічного ВНЗ (читання літератури іноземними мовами), Біла Н. (2016)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2016, № 2)Ukrainian English

Колесникова Т., Біла Н.

Читацька активність студентів технічного ВНЗ (читання літератури іноземними мовами)

Анотація: У статті аналізуються результати анкетування студентів Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту ім. академіка В. Лазаряна (ДНУЗТ), визначається рівень активності студентів у читанні літератури іноземними мовами, в т. ч. з урахуванням гендерного аспекту. З’ясовується відповідність фондів літератури іноземними мовами в бібліотеці ДНУЗТ потребам читачів-студентів.

Ключові слова: науково-технічна бібліотека ДНУЗТ, еволюція читання, формат, мотивація читання, активність читання, читання літератури іноземними мовами.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Колесникова Т. Читацька активність студентів технічного ВНЗ (читання літератури іноземними мовами) / Т. Колесникова, Н. Біла // Бібліотечний вісник. - 2016. - № 2. - С. 26-32. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2016_2_7


Бібліографія:

  1. Казакевич М. Противостояние технократической и гуманистической систем ценностей / М. Казакевич, И. Гузова // Наука та прогрес транспорту. – 2013. – № 6 (48). – С. 156–167. doi: 10.15802/stp2013/19764.
  2. Колесникова Т. А. Интеграция украинской отраслевой научной периодики в мировое научно-информационное пространство : проблемы и решения / Т. А. Колесникова // Наука та прогрес транспорту. – 2013. – № 6. – С. 7–22. doi: http://dx.doi.org/10.15802/stp2013/19835.
  3. Колесникова Т. Сучасна бібліотека ВНЗ очима студентів: за результатами соціологічного дослідження / Тетяна Колесникова // Вісник Книжкової палати. – 2009. – № 7. – С. 26–30.
  4. Костенко Л. Й. Видимість наукової періодики України в мережі Інтернет / Л. Й. Костенко // Наука України у світовому інформаційному просторі. – К., 2013. – Вип. 8. – С. 27–36.
  5. Павлусенко О. В. Сучасні методи викладання англійської мови в технічних вузах [Электронный ресурс]. – Режим доступу : http://intkonf.org/pavlusenkoov-suchasni-metodi-vikladannya-angliyskoyi-movi-vtehnichnih-vuzah/.
  6. Сумцова О. В. Формирование мотивации к изучению иностранного языка у студентов технических вузов / О. В. Сумцова // Филологические науки. Вопросы теории и практики. – 2009. – № 2 (4). – C. 246–249.
  7. Шабанова М. А. Что общего между Интернет-сооб-ществом, читательским клубом и читательским дневником? / М. А. Шабанова // Библиотечное дело. – 2013. – № 14 (201). – С. 29–34.
  8. Шкарбуль О. В. Використання засобів мультимедіа для підвищення читацької активності студентів-нефілологів / О. В. Шкарбуль, А. В. Стегалюк // Таврійський вісник освіти. – 2014. – № 1(45). – Ч. І. – С. 83–89.
  9. Al Alami S. Promoting Communicative Competence within EFL Contexts: A UAE Case Study / SuhairEyad Al Alami // Journal of Language Teaching and Research. – 2014. – Vol. 5, N 6. – P. 1245–1255. doi: 10.4304/jltr.5.6.1245-1255.
  10. Kolesnykova T. O. The Role of the Ukrainian University Libraries in increasing Representation of Ukrainian Science into Global Environment of Scientific Communications / T. O. Kolesnykova // Вісн. ОНУ. Сер. : Бібліотекознавство, бібліографознавство, книгознавство. – 2015. – Т. 20. – Вип. 1. – С. 127–142.
  11. Pererva K. M. Web-quests in the english language studying and teaching as a valuable resource and effective tool / K.M. Pererva // Наука та прогрес транспорту. – 2015. – № 3 (57). – С. 208–214. do: 10.15802/stp2015/46080.
  12. Relative preferences for paper and for electronic books : Implications for reference services, library instruction, and collection management / L. J Rod-Welch, B. E. Weeg, J. V. Caswell, T. L. Kessler // Internet Reference Services Quarterly. – 2013. – 18(3-4). – P. 281–303. doi: 10.1080/10875301.2013.840713.
  13. Sun Yu. The University Library and Reading / Yupeng Sun // Cross-Cultural Communication. – 2014. – Vol. 10, N 6. – P. 213–216. doi: http://dx.doi.org/10.3968%2F5555.