Бібліотечний вісник | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
1.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Добко, Т. (Національна бібліотека України імені І. В. Вернадського).
Неспинний розвиток бібліографічних ресурсів України (Рец. на кн.: Швецова-Водка Г. М. Загальне бібліографознавство. Бібліографічні ресурси України : навч. посіб. для студентів спеціальності 029 "Інформ., бібл. та архів. справа" / Г. М. Швецова-Водка ; М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманітар. ун-т. – Київ : Кондор, 2017. – 219 с.) [Текст] / Т. Добко // Бібліотечний вісник. - 2017. - № 4. - С.60-62
Шифр журнала: Ж14595/2017/4

Файл:  bv_2017_4_12.pdf - 0 2.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Касьян, Владіслав (Київський національний університет культури і мистецтв (м. Київ, Україна)).
Маркетинг некомерційних суб’єктів: імплементація до змісту підготовки за спеціальністю 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" [Текст] / В. Касьян // Бібліотечний вісник. - 2021. - № 2. - С.80-90
Шифр журнала: Ж14595/2021/2

Кл.слова (ненормированные):
маркетинг некомерційних суб’єктів, соціально-комунікаційні технології,бібліотечний маркетинг, цифровий маркетинг, бібліотечні інтернет-маркетологи, спеціальність029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».. marketing of non-profit entities, social and communication technologies, training, specialty “Information, Library and Archival Affairs”.
Аннотация: Метою статті є обґрунтування доцільності імплементації дисципліни «Маркетинг некомерційних суб’єктів» до змісту освіти за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Методологія дослідження грунтується на сукупності загальнонаукових методів узагальнення, систематизації, прогнозування. Наукова новизна дослідження полягає у тому, що вперше обґрунтовується доцільність імплементації дисципліни «Маркетинг некомерційних суб’єктів» до змісту освіти за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», окреслено компетенції, які формуються у процесії її вивчення і відповідають фаховій діяльності фахівця з соціально-інформаційних комунікацій; розкрито концептуальний потенціал маркетингу некомерційних суб’єктів у формуванні освітньо-професійної програми інтернетмаркетолога за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». У висновках наголошується, що некомерційний маркетинг як вид діяльності, пов’язаний із просуванням не товарів, а ідей, програм та поглядів, є важливою складовою соціально-комунікативної діяльності, він включений у предметне поле прикладних соціально-комунікаційних технологій, зокрема у частині створення іміджу, брендингу та PR. Констатується: маркетинг некомерційних суб’єктів є окремим видом діяльності, не пов’язаний із безпосереднім одержанням прибутку і вкладається у рамки завдань діяльності фахівця із соціально-інформаційних комунікацій за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Вивчення дисципліни «Маркетинг некомерційних суб’єктів» формує віповідні компетенції, воно спрямоване на результати навчання, релевантні змісту спеціальності 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа», які можуть бути додані до змісту освітньо-професійних програм спеціалізацій за спеціальністю 029 «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа». Маркетинг некомерційних суб’єктів утворює предметне компетентнісне поле фахівця і може слугувати основою розроблення освітньо-професійної програми підготовки інтернет-маркетолога за спеціальністю «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа».^UThe purpose of the article is to substantiate the feasibility of implementing the discipline “Marketing of nonprofit entities” to the content of education in the specialty 029 “Information, Library and Archival Affairs”. Theresearch methodology is based on a set of general scientific methods of generalization, systematization and forecasting. Hypothetical analysis allowed to identify the main competencies and expected learning outcomes that areformed in the process of studying the discipline “Marketing of non-profit entities” and correspond to the content ofprofessional activity of a specialist in “Information, Library and Archival Affairs”. The scientific novelty of the studyis that it substantiates the feasibility of implementing the discipline “Marketing of non-profit entities” to the contentof education in the specialty “Information, Library and Archival Affairs”, identifies competencies that are formed inthe process of its study. information communications; the conceptual potential of marketing of non-profit entities inthe formation of educational and professional program of Internet marketer in the specialty “Information, Library andArchival Affairs” is presented. Conclusions. Non-commercial marketing as an activity related to the promotion ofideas, programs and views, is not a component of social communication activities and is included in the subject fieldof applied social communication technologies, in particular in terms of image creation, branding and PR. Marketingof non-profit entities is a separate type of activity, not related to direct profit and is within the scope of the activitiesof a specialist in social information communications in the specialty “Information, Library and Archival Affairs”. Thestudy of the discipline “Marketing of non-profit entities” forms competencies and focuses on learning outcomes relevant to the content of specialty 029 “Information, Library and Archival Affairs”, which can be added to the contentof educational and professional programs of specialization in specialty 029 “Information, Library and ArchivalAffairs”. Marketing of non-profit entities as a conceptual basis in the aggregate and interdisciplinary relations withapplied disciplines of social and communicative orientation and mastering digital means of marketing activity formsthe subject competence field of a specialist and can serve as a basis for developing an educational-professional training program for @Internet marketers, Library and Archival Affairs.
Файл:  bv_2021_2_10.pdf - 0