Бібліотечний вісник | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
1.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Яковенко, О.
І. О. Сікорський: життя, діяльність, бібліофільська спадщина [Текст] / О. Яковенко, О. Вискірко // Бібліотечний вісник. - 2015. - № 3. - С.43-50
Шифр журнала: Ж14595/2015/3

Кл.слова (ненормированные):
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського, І. О. Сікорський, колекційне зібрання.. Vernadsky National Library of Ukraine, І. Sikorsky, Private collection.. Национальная библиотека Украины имени В. И. Вернадского, И. А. Сикорский, коллекционное собрание.
Аннотация: У статті висвітлено життя і діяльність видатного українського вченого в галузі медицини, педагогіки, психології Івана Олексійовича Сікорського (1842–1919). Проаналізовано структуру та документний склад його колекційного зібрання, яке зберігається у відділі наукової організації та обслуговування основним фондом Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського.^UThe article highlights the life and work of the outstanding Ukrainian scientist in the field of medicine, education, psychology I. Sikorsky (1842–1919). The structure and composition of the I. Sikorsky Private collection, which is stored in the Department of Scientific and maintenance of fixed assets at Vernadsky National Library of Ukraine.^RВ статье освещены жизнь и деятельность выдающегося украинского учёного в области медицины, педагогики, психологии Ивана Алексеевича Сикорского (1842–1919). Проанализирована структура и документный состав его коллекционного собрания, которое хранится в отделе научной организации и обслуживания основным фондом Национальной библиотеки Украины имени В. И. Вернадского.
Файл:  bv_2015_3_9.pdf - 0

Дод. точки доступу:
Вискірко, О.; Выскирко Е.; Яковенко Е.
2.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Яковенко, Олена (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (м. Київ, Україна)).
Популяризація електронних книжкових виставок у системі бібліотечних наукових комунікацій (на прикладі вітрин нових надходжень Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського) [Текст] / О. Яковенко, Л. Туровська // Бібліотечний вісник. - 2021. - № 3. - С.39-49
Шифр журнала: Ж14595/2021/3

Кл.слова (ненормированные):
електронні засоби наукових комунікацій, електронні книжкові вистав-ки, електронні книжкові вітрини, віддалений користувач, дистанційний бібліотечний сервіс,бібліотечне маркетингове дослідження, Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського.. digital means of science communications, digital book exhibitions, digital book showcases,remote user, remote library services, library market research, Vernadsky National Library of Ukraine.
Аннотация: Мета дослідження. Представити об’єктивні дані бібліотечного маркетингового дослідження,проведеного у віртуальному середовищі у рамках відомчої теми Інституту бібліотекознавстваНБУВ «Бібліотечно-інформаційний комплекс в умовах трансформації наукових комунікацій» таспрямованого на вивчення особистої заінтересованості віддалених користувачів у розширенніспектра виставкових електронних послуг у системі бібліотечних наукових комунікацій. Методо-логічною основою дослідження слугували: системний підхід, системно-структурний іпорівняльний аналіз, синтез, маркетингова теорія та інноваційний менеджмент. Наукова новиз-на дослідження полягає в удосконаленні науково-методологічного підходу до популяризаціїелектронних книжкових виставок у системі бібліотечних наукових комунікацій; уточненні по-нятійного апарату засобів бібліотечних наукових комунікацій з урахуванням змісту, специфікиелектронних книжкових виставок як перспективного виду дистанційного сервісу; у виокремленнічинників, які впливають на формування затребуваності електронних книжкових виставок у сис-темі бібліотечних наукових комунікацій; у визначенні засад популяризації електронних книжко-вих виставок, що дають змогу бібліотечним фахівцям оптимізувати форми й методи дистанційно-го обслуговування. Висновки: Аналіз ступеня задоволення інформаційних потреб користувачівпід час використання ними електронних книжкових виставок дає змогу визначити доцільністьїхнього експонування; зпрогнозувати впровадження нових форм виставкового обслуговування наоснові програмно-технологічного забезпечення з метою їхнього включення в науково-ко-мунікаційний обіг електронного інформаційного простору. Проведене маркетингове дослідженнядопомогає фахівцям оперативно реагувати на зміни в пріоритетах споживачів інформації; вплива-ти на вдосконалення ресурсної бази; знаходити шляхи оптимізації дистанційного сервісу; відсте-жувати доцільність уже наявних і необхідність упровадження нових форм обслуговування; гене-рувати пріоритетні напрями бібліотечно-інформаційної діяльності.^UAim of the research is to present the library marketing research data, conducted digitally within the departmentaltopic of the Institute of Library Science of VNLU «Library and Information Complex in the Transformation ofScientific Communications», targeted on studying personal interest of online users in expansion of exhibited digitalservices in the system of library scientific communications. The methodological basis implemented in the study issystems approach, systemic-structural analysis and synthesis, comparative analysis, marketing theory and innovationmanagement. Scientific novelty is the improvement of the scientific and methodological approach to the digital bookexhibitions promotion in the system of library scientific communications, determination of the conceptual and categoricalapparatus of library scientific communications, taking into account the content and specifics of digital bookexhibitions as a promising type of remote service. The authors have further developed a methodical approach to thechoice of factors influencing the formation of demand of digital book exhibitions in the system of library scientificcommunications; applied principles of popularization of digital book exhibitions that allow librarians to optimize theforms and methods of remote service. The results of the research. The analysis of satisfaction level of users' informationneeds during their use of digital book exhibitions provided an opportunity to track the feasibility of their exposure;to predict the introduction of new forms of exhibition services based on the software and technology for theirinclusion in the scientific and communication circulation of digital information space. Based on the results and relevantrecommendations, the conducted research provides an opportunity to respond quickly to changes suitable forinformation users; to influence the improvement of the resource base; to find ways of remote service optimization; tomonitor the feasibility of existing and the necessary new service forms; to generate priority areas of library and informationactivities.
Файл:  bv_2021_3_6.pdf - 0

Дод. точки доступу:
Туровська, Леся (Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського (м. Київ, Україна))