Бібліотечний вісник | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
1.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Трачук, Л.
Клієнтоорієнтована парадигма розвитку обласних універсальних наукових бібліотек [Текст] / Л. Трачук // Бібліотечний вісник. - 2016. - № 3. - С.10-17
Шифр журнала: Ж14595/2016/3

Кл.слова (ненормированные):
обласні універсальні наукові бібліотеки, бібліотечне обслуговування, читач, користувач, клієнт, клієнтоорієнтованість бібліотеки, Бібліотека 2.0.. regional universal scientific library, library services, reader, user, client, client-oriented concept, Library 2.0.. областные универсальные библиотеки, библиотечное обслуживание, читатель, пользователь, клиент, клиентоориентированность библиотеки, Библиотека 2.0.
Аннотация: У статті обґрунтовується необхідність утвердження нової концепції діяльності українських бібліотек, спрямованої на вдосконалення обслуговування їх користувачів, на вироблення стратегії і тактики збереження статусу бібліотеки як соціального інституту. Наведено результати дослідження ступеня клієнтоорієнтованості електронних ресурсів українських обласних універсальних наукових бібліотек.^UThe article is based on the necessary to approve the new concept of service in ukrainian libraries, focused on improving of customer service and keeping the status of the library as a social institution. The results of the research, which determines level of client orientation of electronic resources in ukrainian regional universal scientific libraries, are given.^RВ статье обосновывается необходимость утверждения новой концепции деятельности украинских библиотек, направленной на совершенствование обслуживания их пользователей, на выработку стратегии и тактики сохранения статуса библиотеки как социального института. Приведены результаты исследования степени клиентоориентированности электронных ресурсов украинских областных универсальных научных библиотек.
Файл:  bv_2016_3_4.pdf - 0

Дод. точки доступу:
Трачук Л.
2.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Трачук, Л. (Рівненський державний гуманітарний університет).
Ментальні та концептуальні моделі бібліотечних веб-сайтів [Текст] / Л. Трачук // Бібліотечний вісник. - 2017. - № 4. - С.8-12
Шифр журнала: Ж14595/2017/4

Кл.слова (ненормированные):
електронна бібліотечно-інформаційна діяльність, досвід взаємодії, ментальна модель, концептуальна модель, користувач бібліотеки, бібліотечний веб-сайт.. experience of co-operation, mental model, conceptual model, library user, library web site.
Аннотация: Розглянуто зміст нових понять біблотекознавства «досвід взаємодії», «ментальна модель», «концептуальна модель». Наголошується, що саме миттєві відчуття і реакції користувача, які виникли внаслідок використання бібліотечного веб-сайта, визначають, чи звернеться він до цього ресурсу ще раз. Відзначається, що запорукою успіху бібліотечного веб-сайта є відповідність його концептуальної моделі ментальній моделі користувачів.^UConcepts «experience of co-operation», «mental model», «conceptual model» in relation to library web sites are considered. It is noted, that the instantaneous feeling and reactions of user, which arose up as a result of the use of library web site, determine exactly, whether he will appeal to this resource once again. It is marked, that the mortgage of success of library web site is accordance of its conceptual model to the mental model of users.
Файл:  bv_2017_4_4.pdf - 0