Бібліотечний вісник | НБУВ Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
1.
Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Олтаржевський, Дмитро.
Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство [Текст] / Дмитро. Олтаржевський // Бібліотечний вісник. - 2010. - № 3. - С.51-57
Шифр журнала: Ж14595/2010/3

Кл.слова (ненормированные):
медійна система, корпоративні засоби масової інформації, інформаційне суспільство, зв’язки з громадськістю, корпоративна культура.. corporate media, corporate publishing, mass media, information society, public relations, corporate culture.
Аннотация: У статті розглядаються місце і роль корпоративних медіа в новітньому інформаційному соціумі. Йдеться про специфічну медійну систему, яка функціонує паралельно з традиційними ЗМІ. Досліджуються соціокомунікативні можливості фірмової преси, її участь у нематеріальному стимулюванні економіки, процесах гармонізації відносин між бізнесом і суспільством.^UThe role and the place of corporate media in contemporary information society are considered in the article. This is about branched specific media system which functions simultaneously with traditional mass media. Social and communicative capabilities of corporate editions, their participation in non-material stimulation of economics and in processes of harmonization of relations between business and the public are investigated. Ideology issue of corporate media and society interaction is studied as well.
Файл:  bv_2010_3_8.pdf - 0