Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua
Олтаржевський Дмитро. - Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство (2010)

  АРХІВ (Всі випуски) /     Зміст випуска (2010, № 3)Ukrainian English

Олтаржевський Дмитро.

Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство

Анотація: У статті розглядаються місце і роль корпоративних медіа в новітньому інформаційному соціумі. Йдеться про специфічну медійну систему, яка функціонує паралельно з традиційними ЗМІ. Досліджуються соціокомунікативні можливості фірмової преси, її участь у нематеріальному стимулюванні економіки, процесах гармонізації відносин між бізнесом і суспільством.

Ключові слова: медійна система, корпоративні засоби масової інформації, інформаційне суспільство, зв’язки з громадськістю, корпоративна культура.



Цитованість авторів публікації:

Бібліографічний опис для цитування:
Олтаржевський Дмитро. Корпоративні медіа та сучасне інформаційне суспільство / Дмитро. Олтаржевський // Бібліотечний вісник. - 2010. - № 3. - С. 51-57. - Режим доступу: http://bv.nbuv.gov.ua/doc/bv_2010_3_8


Бібліографія:

  1. Агафонов, Л. С. Корпоративная пресса: особенности функционирования, типологические характеристики и методика оценки эффективности: автореф. дисс. … канд. филол. наук: 10.01.10 / Мос. гос. ун-т им. М. В. Ломоносова. – М., 2008. – 20 с.
  2. Алябьева, Е. В каждой десятой российской семье регулярно читают корпоративные издания [електронний ресурс] / Е. Алябьева. – Текстові дані. – Режим доступу: http://www.adme.ru/research/2006/09/12/9067. – Назва з екрана.
  3. Волкоморов, В. А. Корпоративная пресса как фактор формирования и развития экономической культуры организации (на примере внутрикорпоративных газет ОАО «Газпром»): автореф. дисс. … канд. филол. наук: 10.01.10 / Уральский гос. ун-т им. А.М. Горького. – Екатеринбург, 2008. – 16 с.
  4. Горчева, А. Ю. Корпоративная журналистика / А. Ю. Горчева. – М.: Вест-Консалтинг, 2008. – 220 с.
  5. Дегтяренко, Д. К. Корпоративные издания в России. Виды, функции, задачи / Д. К. Дегтяренко // Среда. – 2002. – № 8–9. – С. 56.
  6. Кононова, А. Г. Особенности корпоративной информации: рынок корпоративной прессы в Ростовской области / А. Г. Кононова // Коммуникация в современном мире: материалы Пятой всероссийской научно-практической конференции аспирантов и студентов «Журналистика, реклама и связи с общественностью: новые подходы». – Воронеж: Воронежский гос. ун-т, ф-т журн-ки, 2004. – 21 с.
  7. Лалл, Д. Медіа, комунікації, культура. Глобальний підхід / Джеймс Лалл; ред. О. Гриценко; за ред. О. Гриценка, Н. Гончаренко; пер. з англ. О. Гриценка, С. і Т. Гарастович, О. Гриценко. – К.: К.І.С., 2002. – 264 с.: фото. – Бібліогр.: с. 250–260.
  8. Лапина, Е. В. Внутрикорпоративная газета как инструмент связей с общественностью: автореф. дисс. … канд. филол. наук. 10.01.10 / Воронежский гос. ун-т. – Воронеж, 2004. – 13 с.
  9. Москаленко, А. З. Основні функції і принципи преси / А. З. Москаленко. – К.: Центр вільної преси, 1998. – С. 25.
  10. Мурзин, Д. А. Феномен корпоративной прессы / Дмитрий Мурзин. – М.: Хроникер, 2005. – 192 с.
  11. Серебряков, С. Самиздат в фирменной упаковке / С. Серебряков // Designtoday. – 2002. – 21 ноября. – С. 3
  12. Степанова, Н. «Печатное слово» в корпоративном общении [електронний ресурс] / Н. Степанова. – Текстові дані. – Режим доступу: http://www.sovetnik.ru/pressclip/more/?id=22289. – Назва з екрана.
  13. Танавская, Л. Тень печати / Людмила Танавская // Деньги. – 2005. – 27 июля. – № 29 (534).
  14. Тодорова, О. В. Корпоративное издание на 200 % / Оксана Тодорова. – О.: СМИЛ, 2007. – 256 с.
  15. Тухватова, А. Р. Особенности развития и функционирования региональных корпоративных СМИ (на примере деятельности изданий и электронных масс-медиа ОАО «Татнефть»): автореф. дисс. … канд. филол. наук: 10.01.10 / Казанский гос. ун-т им. В. И. Ульянова-Ленина. – Казань, 2007. – 27 с.
  16. Чемякин, Ю. В. Корпоративные СМИ: секреты эффективности / Ю. В. Чемякин. – Екатеринбург: Изд. дом «Дискурс-Пи», 2006. – 184 с.
  17. Шевченко, Д. Корпоративная газета – зеркало фирмы / Дмитрий Шевченко // Консультант. – 2005. – № 11.