Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua

  АРХИВ (Все выпуски) /     Содержание выпуска (2024, Issue 1)Ukrainian Russian English



Библиографическое описание для цитирования:
Самохіна Ж. Використання інструментарію цифрового маркетингу в діяльності бібліотек / Ж. Самохіна // Бібліотечний вісник. - 2024. - № 1. - С. 12-22. doi: https://doi.org/10.15407/bv2024.01.012


Библиография:

  1. Гуменна О. В. Сучасні інструменти цифрового маркетингу в системі інтегрованих маркетингових комунікацій. Наукові записки НаУКМА. Економічні науки. 2016. Т. 1. Вип. 1. С. 48–53.
  2. Ілляшенко С. М. Інноваційний розвиток: маркетинг і менеджмент знань : монографія. Суми : ТОВ "Діса плюс", 2016. 192 с.
  3. Ілляшенко С. Н. Применение методов и инструментов маркетинга в управлении знаниями. Маркетинг і менеджмент інновацій. 2013. № 2. С. 13–23.
  4. Лобузина Е. В. Интернет-комплекс научной библиотеки как средство интеграции информа ционных ресурсов. Научные и технические библиотеки. 2012.
  5. Лобузіна К., Коновал Л. Електронні інформаційні ресурси наукової бібліотеки в сучасному веб-середовищі. Бібліотечний вісник. 2018. № 6. C. 51–53.
  6. Лобузіна К., Коновал Л. Наукові бібліотеки в дослідницькій інфраструктурі України. Бібліо течний вісник. 2019. № 6. C. 57–59.
  7. Манякіна О. С. Застосування інтернет-комунікацій в бібліотечних установах. Актуальні проблеми науки та освіти : збірник матеріалів XХІ підсумкової науково-практичної конференції викладачів (Маріуполь, 01 лютого 2019 р.). Маріупольський державний університет. Маріуполь, 2019. С. 129–131.
  8. Марчук О. О. Цифровий маркетинг як інноваційний інструмент управління. Економіка і сус пільство. 2018. Вип. 17. С. 296–299.
  9. Окландер М. А., Романенко О. О. Специфічні відмінності цифрового маркетингу від інтернет-маркетингу. Економічний вісник НТУУ «Київський політехнічний інститут». 2015. № 12. С. 362–371.
  10. Оніпко Т. В. Інновації в діяльності бібліотечних установ. Збірник наукових статей магі стрів. Полтава, 2020. С. 184–189.
  11. Рубан В. В. Цифровий маркетинг: роль та особливості використання. Економічний вісник Запорізької державної інженерної академії. 2017. Вип. 2(2). С. 20–25.
  12. Самохіна Ж. Інструменти та технології маркетингу в системі управління знаннями. Бібліотечний вісник. 2022. № 3. C. 31–3
  13. Самохіна Ж. Сучасні тенденції застосування віртуальних комунікацій у бібліотеках. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. 2022. Вип. 66. С. 183–195.
  14. Самохіна Ж. В. Цифровий маркетинг як комунікаційний засіб бібліотечної діяльності. Бібліотека. Наука. Комунікація. Актуальні питання збереження та інноваційного розвитку науко вих бібліотек : матеріали Міжнар. наук. конф. (Київ, 03–05 жовтня 2023 р.). Київ, 2023. С. 299–302.
  15. Самохіна Н. Ф., Пелюховська І. З. Електронні ресурси в умовах інформатизації суспільства: основні поняття, організація, сучасні форми. Наукові праці Національної бібліотеки України іме ні В. І. Вернадського. 2021. Вип. 62. С. 297–310.
  16. Самохіна Н. Ф., Пелюховська І. З. Системні трансформації бібліотечно-інформаційних процесів. Наукові праці Національної бібліотеки України імені В. І. Вернадського. 2022. Вип. 66. С. 196–210.