Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua

  АРХИВ (Все выпуски) /     Содержание выпуска (2021, Issue 2)Ukrainian Russian English



Библиографическое описание для цитирования:
Касьян В. Маркетинг некомерційних суб’єктів: імплементація до змісту підготовки за спеціальністю 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа" / В. Касьян // Бібліотечний вісник. - 2021. - № 2. - С. 80-90. doi: https://doi.org/10.15407/bv2021.02.080


Библиография:

  1. Барабаш С. І. Зв’язки з громадськістю в системі соціально-комунікаційної діяльності бібліотеки вищого навчального закладу : автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / Київ. нац. ун-т культури і мистецтв. Київ, 2013. 19 с.
  2. Бондаренко В. М., Шершун К. О. Поняття та інструменти територіального маркетингу в контексті стратегічного розвитку регіонів. Науковий вісник Ужгородського університету : Серія: Економіка. Ужгород : Видавництво УжНУ «Говерла», 2012. Вип. 2 (36). С. 66–73.
  3. Борисова Т. М. Лекція на тему : Маркетинг некомерційних суб’єктів.
  4. Борисова Т. М. Маркетинг некомерційних суб’єктів : теорія, методологія, практика : дис. ... д-ра. екон. наук : 08.00.04. Тернопіль : ТНЕУ, 2016. 567 с.
  5. Дубова С. В. Комунікативні стратегії установи: Методичні рекомендації до вивчення дисципліни. Київ : «Центр учбової літератури», 2017. 56 с.
  6. Жегус О. В. Формування системи маркетингу закладів вищої освіти : дис. … д-ра екон. наук, спец. : 08.00.04 / Харк. держ. ун-т харч. та торгівлі. Харків : ХДУХТ, 2019. 689 с.
  7. Кутьков В. П. Роль територіального маркетингу в управлінні регіональним розвитком.
  8. Матвієнко О., Цивін М. «Культурне позиціонування» : до сутності поняття. Економіко-культурологічне позиціонування України в світовому глобалізованому просторі : І Міжнар. наук.-практ. конф. : 14–15 лют. 2016 р. / М-во культури України, М-во освіти і науки України, Київ. нац. ун-т культури і мистецтв, Акад. т-во ім. М. Балудянського, Ін-т економіки та упр. у нафтогаз. комплексі. Кошице, 2016. Ч. 2: Секції 4–8. С. 396–399.
  9. Матвієнко О. В., Дубов Д. В. Інформаційний маркетинг у контексті державних, політичних та соціальних інформаційних відносин. Вісник Книжкової палати. 2006. № 3. С. 33–36.
  10. Некомерційний маркетинг.
  11. Освітньо-професійна програма «Інтернет-маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування». Кваліфікація: «Бакалавр з маркетингу» Профіль освітньої програми «Інтернет-маркетинг». Спеціальність «Маркетинг». Тернопільський національний економічний університет.
  12. Освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування». Кваліфікація: «Магістр з маркетингу». Тернопільський національний економічний університет.
  13. Освітньо-професійна програма «Маркетинг» першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування». Тернопільський національний економічний університет.
  14. Освітньо-професійна програма «Маркетинг» другого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування». Кваліфікація: «Магістр маркетингу».
  15. Петракова Є. Р. Політичний маркетинг в Україні : сутність та функціональна роль.
  16. Робоча програма з дисципліни «Цифровий маркетинг» (англ. мовою). Ступінь вищої освіти – бакалавр, галузь знань 29 «Міжнародні відносини», спеціальність 292 «Міжнародні економічні відносини».
  17. Робоча програма навчальної дисципліни «Сучасні піар-технології та реклама в інформаційній діяльності» / Національний авіаційний університет; Навчально-науковий гуманітарний інститут; Кафедра історії та документознавства.
  18. Ростовцев С. С. Формування системи Інтернет-маркетингу в бібліотеках України : автореф. дис. … канд. наук із соц. комунікацій : 27.00.03 / М-во культури України, Харківська державна академія культури. Харків, 2016. 22 с
  19. Савон К. В. Міжнародний імідж України : сучасний стан та перспективи розвитку. Актуальні проблеми політики. 2019. Вип. 64. С. 180–193.