Бібліотечний вісник | bv.nbuv.gov.ua

  АРХИВ (Все выпуски) /     Содержание выпуска (2020, Issue 3)Ukrainian Russian English



Библиографическое описание для цитирования:
Гужва А. Стратегії комплектування: виклики цифрової доби / А. Гужва // Бібліотечний вісник. - 2020. - № 3. - С. 10-13. doi: https://doi.org/10.15407/bv2020.03.010


Библиография:

  1. Бойченко М. Системний підхід у соціальному пізнанні: ціннісні та функціональні аспекти : монографія. Київ : Промінь, 2011. 320 с.
  2. Гранчак Т. Використання національними бібліотеками соцмереж для представлення бібліотечних продуктів і послуг. Бібліотечний вісник. 2016. № 1. С. 18–29.
  3. Гужва А. А., Журавльова І. К. NIHIL DESPERARI: практика використання комплексного методу маркетингових комунікацій на прикладі університетської бібліотеки. Вісник Одеського національного університету. Сер.: Бібліотекознавство, бібліографознавство, книгознавство. 2017. Т. 22, вип.2(18). С. 275–284. doi: https://doi.org/10.18524/2304-1447.2017.2(18).118360
  4. Дебрэ Р. Введение в медиалогию. Москва : Праксис, 2009. 368 с.
  5. Ліщук Т., Палів Н. Особливості процесу комплектування сучасної університетської бібліотеки: на прикладі Наукової бібліотеки Національного університету «Києво-Могилянська академія». Бібліотечний форум: історія, теорія і практика. 2017. № 2(8). С. 19–22.
  6. Про затвердження Інструкції з обліку документів, що знаходяться в бібліотечних фондах : наказ.
  7. Prozorro : публічні закупівлі.
  8. Ward S. M., Richardson R. A. Use and Cost Analysis of ebook: Patron-Driven Acquisition Plan vs. Librarian-Selected Titles. Academic E-Books: Publishers, Librarians, and User. Ed. by S. M. Ward, R. S.Freeman., J. M. Nixon. West Lafayette, 2016. P. 127–144. doi: https://doi.org/10.2307/j.ctt1wf4ds0.12