Видання в опрацюванні - ще не надійшло за місцем зберігання, неповний бібліографічний опис.

Лопата, Олена.
Електронні ресурси: порядок доступу та їх використання читачами наукової бібліотеки [Текст] / Олена. Лопата // Бібліотечний вісник. - 2010. - № 3. - С.8-15
Шифр журнала: Ж14595/2010/3

Кл.слова (ненормированные):
наукові комунікації, сучасні інформаційні технології, електронний журнал, бібліотечний маркетинг, інформаційні потреби.. scientific communications, modern information technologies, e-journal, library marketing, information needs.
Аннотация: У статті висвітлюється вплив сучасних інформаційних технологій на практичну діяльність бібліотек. Розкривається процес створення сучасного програмного комплексу, який дає змогу інтенсифікувати обслуговування користувачів на основі мережевих технологій та підвищити якість надання послуг. Наголошується на важливості проведення теоретико-прикладних досліджень з використання маркетингу в бібліотеках та вивчення його впливу на розвиток книгозбірень.^UThe paper studies the impact of modern information technologies on library practice. Creation of a modern software system capable of improving user service on the basis of network technologies is described. The terms of «library marketing» are defined. The dual and mutually compatible approach is characterized as the main principle of library marketing. The stage of implementing marketing into library practice at the Hall (Sectors) of Periodicals the V. Vernadskyi National Library of Ukraine is specialized. The significance of theoretical and applied studies on using marketing at libraries, and their influence on the libraries functioning is emphasized. The responsibility and role of libraries as social institution acquiring and distributing relevant documents to meet users’ information needs are defined.
Файл:  bv_2010_3_2.pdf - 0